2015. október 10., szombat

2015 októberi GLAMOUR napok

Sziasztok!

Mint bizonyára közületek is sokan, én is nagyon vártam az őszi GLAMOUR napokat! Idén felkészülten indultam az üzletekbe, tudtam miket szeretnék megvenni, így nem kellett sokat szenvednem a tömegben a drogériák állványainál.



Nem indultam nagy kívánságlistával, inkább csak egy kis neszeszer-frissítésre vágytam.
Íme a lista a szerzeményekről:

  1. 1. Maybelline Lash Sensational szempillaspirál (1999,- DM -50%) - Kellett egy új spirál, és a Krémmánián mostanában elég sok dícsérő komment érkezett erre a spirálra, így a kuponnal 1000 Ft-ért teljesen megérte, még ha nem is válik be.
  2. 2. Balea ,,Gyümölcsös harmónia" kézkrém pitaya és kókusztej illattal (399,- DM) - Erre a krémre nem volt kuponom, de nagyon jó az illata, és így a hidegebb időkben szeretek magamnál tartani egy kisebb kézkrémet, ha egy kis hidratálásra lenne szüksége a mancsaimnak.
  3. 3. Rimmel London Scandaleyes szemceruza (999,- DM -50%) - Szükségem volt egy fekete szemceruzára, mert a régiből kb 6 cm-s darab maradt.
  4. 4. Catrice Camouflage tégelyes korrektor (950,- Rossmann) - Erre sem volt kupon, de mostanában a mindennapos koránkelés meglátszik a szememen, és kellett keresnem valami megoldást. Nem vagyok az a nagy sminkelős, főleg korán reggel, úgyhogy kíváncsi vagyok hogy sikerül bevezetni a rohanós reggeli rutinomba.
  5. 5. Garnier BB krém (2200,- Rossmann -40%) - Régebben már használtam ezt a krémet és szerettem, nem volt vele semmi bajom, de mivel nekem inkább zsíros az arcom, gondoltam kipróbálom az olajmentes változatot. Hát kár volt, nagyon kiszáradt tőle az arcom, hámlott is, szóval nem volt egy jó döntés.
  6. 6. Lovely Curling Pump Up szempillaspirál (799,- Rossmann) - Ez az egyik örök szempillaspirál kedvenc, nem is tudom hányadik újravétel. Nagyon szeretem, mindig van itthon egy ilyen spirál, szépen szétválasztja a pillákat, ívet ad nekik. Hétköznapokra töléletes, szépen rétegezhető, de van, hogy más spirált teszek rá 2. rétegnek, ha mondjuk bulizni megyünk
  7. .
Nos, én ezeket szereztem első körben, de lehet, hogy még ma is betérek valamelyik drogériába, ha arra járok.

Ti mikre pályáztatok, miket sikerült szereznetek? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© Sarah Beauty, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena